Nový Design od HAMANN-Motorsport pro Range Rover Evoque & Coupé

Navigace: HAMANN Motorsport » Novinky

Díky konstruktérům z HAMANN-Motorsport  dostal Range Rover EVOQUE  nové oblečení.Sportovní a svalnatá silueta ho děla skutečně nepřehlednutelním.

Range Rover Evoque Hamann: ohňostroj extravagance

Hamann pomůže od bezesných nocí všem majitelům Range Roveru Evoque, kteří se trápí tím, že soused jezdí naprosto stejným vozem.

V jistých vrstvách obyvatelstva se Range Rover Evoque šíří rychlostí nových značkových kabelek Louis Vuitton, a tak není divu, že v něm tuningové firmy spatřují značnou příležitost k individualizaci, která pomůže majitelům odlišit se od „davu“. Jednou z nich je německá společnost Hamann, která se už dávno nespecializuje pouze na mnichovskou automobilku BMW a pouští se do úprav Astonu, Bentley, Ferrari, Audi, Porsche, Maserati nebo Lamborghini.

Kompletní exteriérový body-kit Hamann představil už na ženevském autosalonu, původní auto však dostalo černý lak a nově přibylé panely nechali návrháři firmy nastříkat do kontrastní bílé, snad aby nebyly přehlédnutelné. To se ale jen těžko může stát automobilu, který je vpředu rozšířený o 70 a vzadu dokonce o 80 mm a kromě toho jej postaví na různé druhy dvaadvacetipalcových kol s gumami o rozměru 295/30 ZR22.

Nově zveřejněné fotografie ukazují, že se lidé od Hamannu rozhodli pro radikálně výraznější finální odstín, takže svůj demonstrátor nechali odít do tmavě rudé a střechu prodlouženou o spoiler „dali“ do světlé šedivé, nebo možná bílé. Na přídi se v rámci doplňkové výbavy objevila světla pro denní svícení sestavená z obligátních LED a záď byla vytvarována tak, aby byl pohled přitažen párem hranatých koncovek výfuku.

Hamann neponechává stranou ani modifikace pohonných jednotek, kterým přeprogramuje ECU a doplní o vzduchový filtr s větší propustností vzduchu společně s nerezovým výfukovým systémem. Nárůsty výkony ovšem nejsou závratné. Dieselové agregáty 2,2 TD4 a ED4 posílí o 31 koní (na celkových 181 k), výkon naftové verze 2,2 SD4 poskočí ze 190 na 220 koňských sil a dvoulitrové benzínové turbo Si4 získá jen 20 k, na konečných 260 koní. Tomu Hamann uzpůsobuje podvozek snížením přední i zadní nápravy o 30 mm.

 

 

Přidáno: 01.09.2012
Rychlý vyhledávač tuningů
BMW
Ferrari
Porsche
Lamborghini